HABERLER Nıssan, Arıya ile yeni bir sayfa açıyor
16 Temmuz 2020
Tamamen elektrikli crossover SUV, markanın zengin mirasını ve evrimini yansıtan yeni logosuyla ilk global çıkışını yaptı.
Nissan NEXT dönüşüm planına önemli bir kilometre taşı koyan Nissan, bugün yeni Ariya’nın lansmanını gerçekleştirdi. Şirketin ilk %100 elektrikli crossover SUV’u olan Ariya, Nissan markası için yeni bir sayfa açarken, şirketin ‘insanların hayatlarını zenginleştirmek’ vizyonunu somut hale getiriyor.
Nissan teknolojilerinin ve tasarımının zirvesini temsil eden %100 elektrikli Nissan Ariya Yokohama’daki dijital bir etkinlikte tanıtıldı. Model, şirket elektrikli araçlar ve SUV’lar dahil olmak üzere yeniden ana güçlü yönlerine odaklandığı için Nissan’ın dönüşümünde önemli bir adımı temsil ediyor.
Nissan CEO’su Makoto Uchida, “Nissan Ariya’yı bugünün müşterilerinin isteklerine ve pratik ihtiyaçlarına cevap olarak yarattık. Ariya aynı zamanda, EV’ler ve crossover’larda güçlerimizi birleştirdiğimiz, Nissan’ın yeni heyecan ve tasarım çağına yönelik bir vitrin.” açıklamasını yaptı.
Ariya, Nissan’ın 18 ayda 12 yeni modeli piyasaya sürme planına yönelik bir örnek teşkil ediyor. Tamamen yeni crossover, Nissan’ın yeni elektrikli, otonom ve bağlantılı teknolojiler için müşteri talebini karşılama konusundaki taahhüdünü gösteriyor.
Nissan, EV ve e-POWER elektrikli modellerin satışlarının 2023 mali yılı sonuna kadar yılda 1 milyondan fazla olmasını bekliyor. Bu tarihe kadar şirket, 20 pazarda 20’den fazla modelle otonom sürüş teknolojilerini tanıtmayı ve bu sistemlerle donatılmış 1,5 milyondan fazla araç satmış olmayı hedefliyor.
Yeni Nissan zengin mirasına bağlı kalarak geleceğe bakıyor
Dünya prömiyerini de bugün gerçekleştiren Nissan Ariya, Nissan’ın yeni logosunu taşıyor. Şirketin yeni nesil müşteriler için yenilik yapmayı sürdürme kararlığını sembolize eden bu logo, Nissan’ın yeni tanıtılan veya yenilenen gelecek modellerini süsleyecek.
Yeni logo geleceğe odaklanırken, aynı zamanda şirketin zengin mirası ve yenilik geleneğine gururla bağlı kalıyor. Şirket adı logonun merkezinde yer almaya devam ederek, geçmiş kilometre taşlarını ve anıları çağrıştırırken, aynı zamanda evrimini de yansıtan markanın anında fark edilmesini sağlıyor.
Uchida, “Nissan Ariya, işimizde, modellerimizde ve kültürümüzde dönüşüm yolculuğumuza başlarken tarihimizde yeni bir sayfa açıyor. Ariya, Nissan için neyin önemli olduğunu tanımlıyor, neyi savunduğumuzu temsil ediyor ve özünde kim olduğumuzu somut hale getiriyor ki biz bunu ‘tutkulu ve yenilikçi bir meydan okuyucu’ olarak tanımlıyoruz.” dedi.
Dünya lansmanını izlemek ve yeni Nissan Ariya hakkında daha fazla bilgi edinmek için, TheNissanNext.com adresini ziyaret edebilirsiniz.